O spoločnosti

ara OBUV

 

Už šesť desaťročí vyvíja firma Ara obuv tej najvyššej kvality. Snažíme sa, aby každá topánka bola natoľko individuálna, ako je jej majiteľ. Naša značka predstavuje vzácnu kombináciu komfortu a dizajnu. Pre našich vývojárov nie je noha meradlom dĺžky, ale berú ju ako trojrozmerné dielo. Kvôli tomuto faktu vyrába Ara modely v širokom veľkostnom a šírkovom sortimente. Veľkostný sortiment sa pohybuje od čísla 21/2 až do čísla 9 u dámskej obuvi a šírky od F až do šírky K. Rozdiel medzi jednotlivými šírkami je u rovnakej veľkosti 5 mm, merané na obvod prstových kĺbov. Tento systém šírky a veľkostného sortimentu, spolu s celkovou kvalitou, zabezpečuje splnenie nášho sloganu Ara obuv, ktorá mi sadne.

 

Pri výrobe našej obuvi sa používajú prevažne mäkké a kvalitné materiály - usne - nubuk, u usňových materiálov spôsob farbenia pomocou PP fólií. Pomerne krátko sa používajú aj nové moderné materiály, ktorými sú streč a mikroplyš. Ich výhodami sú predovšetkým priedušnosť, odolnosť voči oderu a pružnosť pri používaní v širokej škále teplôt. Tieto materiály sa veľmi blížia vlastnostiam GORE-TEXovej membrány.

 

Čím sa však Ara tiež líši od ostatných výrobcov obuvi je najširšia ponuka vychádzkovej obuvi s vyššie spomínanou membránou GORE-TEX.

 

ara HOLDING

 

Jedná sa o nemecký holding založený pánom Rosselom v roku 1954. Jeho dnešná ročná produkcia je viac ako 8 miliónov párov ročne. Logistické centrum pre strednú Európu je v Rakúsku v meste Feldkirchen, odkiaľ expeduje tovar do európskych krajín, vrátane Českej republiky a Slovenskej republiky.

 

Holding ara vlastní ďalšie značky či kapitálové podiely v nich, ako napríklad Salamander, Lloyd, Legero, Think a detskú obuv Lurch či Super Fit.

 
ara FILOZOFIA

 

Každý z našich modelov stelesňuje módnosť a podvedomú túžbu vlastniť ten pravý produkt. "Nerobiť žiadne kompromisy" je motorom kvality a nárokov na každý pár topánok, každú kabelku a každú časť našej kolekcie. Každá časť našej kolekcie je výrazom našej filozofie. Všetky sú esenciou skúseností obuvníckeho podniku, denného hľadania najlepších materiálov a neúnavného objavovania vzhľadu a trendov z celého sveta.